Τον Μαξ Φερσάπεν τον ξέρετε. Ήρθε η ώρα να γνωρίσετε και τον πατέρα του, Τζος. Ο πρώην πιλότος της F1 φιλοδοξεί να δοκιμάσει την τύχη του στο WRC. Μια εντελώς διαφορετική μορφή αγώνων από αυτή που είχε αγωνιστεί την δεκαετία του 1990 και στις αρχές του 2000.
Υπήρξε δίδυμο με τον Μίκαελ Σουμάχερ στην Benetton. Η πιο αξιομνημόνευτη στιγμή ήταν το 1994 στην Γερμανία. Κατά τη διάρκεια στάσης του στα πιτ, υπήρξε λάθος στον ανεφοδιασμό, με αποτέλεσμα το μονοθέσιο να πάρει φωτιά. Έχει τρέξει συνολικά σε 106 γκραν πρι με τις Benetton, Simtek, Footwork, Tyrrell, Stewart, Arrows και Minardi.
Το ντεμπούτο του είναι προγραμματισμένο για τις 26/2 στο Rally van Haspengouw του Βελγίου. Θα οδηγήσει ένα Citroen C3 Rally2 της ομάδας DG Sport. Συνοδηγος του θα είναι ο έμπειρος Κρις Μπότσον. Μετά από 20 μέρες θα συμμετέχει στο South Belgian Rally.
Σύμφωνα με τους οργανωτές του πρώτου από τους δύο αυτούς αγώνες, ο Ολλανδός φιλοδοξεί μεταξύ των συμμετοχών του στα διάφορα βελγικά ράλι της χρονιάς να εντάξει και τη συμμετοχή και σε έναν αγώνα του WRC.
Μιλώντας για τη νέα του αυτή εμπειρία, ο πρεσβύτερος Φερστάπεν τόνισε
«Η οδήγηση στα ράλι είναι στην πραγματικότητα ένα εμπειρικό θέμα. Για να αποκτήσεις αυτή την εμπειρία χρειάζεσαι τη μεγαλύτερη πρόκληση που υπάρχει. Αυτό διαφέρει από οτιδήποτε έχω κάνει στην αγωνιστική μου καριέρα. Όλα στα ράλι είναι νέα για μένα. Από το αυτοκίνητο μέχρι τη μέθοδο της δουλειάς, το γράψιμο και τη χρήση των σημειώσεων, το να ακούω την πλοήγηση ενώ οδηγώ, η εκθάμηση των ειδικών διαδρομών».
Και συμπλήρωσε
«Δεν υπάρχουν παρά ελάχιστες ευκαιρίες να μάθεις μια διαδρομή, και πρέπει να ανέβεις γρήγορα σε έναν καλό ρυθμό, αποφεύγοντας ταυτόχρονα τα αχρείαστα ρίσκα. Είναι μια μεγάλη πρόκληση και δεν περιμένω να είμαι στις υψηλές θέσεις έτσι απλά. Φυσικά θα κάνω ό,τι καλύτερο μπορώ, αλλά στόχος μου είναι να αποκτήσω εμπειρία και να μάθω όσα περισσότερα μπορώ. Αισθάνομαι καλά στο τιμόνι του Citroen μου και το διασκεδάζω πολύ. Αυτό είναι το σημαντικότερο για μένα
Μου αρέσουν πολύ τα ράλι, ειδικά επειδή είναι απρόβλεπτα. Φυσικά έχω πηγαίο κίνητρο και με υποστηρίζει μια κορυφαία ομάδα. Αλλά θα πρέπει να εντοπίσω και πάλι τα δικά μου όρια, μαζί με τον πλοηγό μου. Θέλω να τα καταφέρω καλά, αλλά ο λόγος για τον οποίο μπαίνω σε αυτή την περιπέτεια των ράλι είναι ότι μου χαρίζει ψυχαγωγία»