Η αλήθεια είναι ότι ξεκίνησα να γράφω το μπλογκ, με το παιχνίδι να είναι σε εξέλιξη. Άρα πρώτη μου κίνηση ήταν να ασχολούμαι με τα όσα είδαμε στην αρχή και στα 20 λεπτά που έλαβαν χώρα στο ΣΕΦ. Ας το πάμε βήμα με βήμα. Ένα ακόμα πρώτο δεκάλεπτο στα σκουπίδια. Οι Ερυθρόλευκοι είχαν ακόμα το μυαλό τους στην Ρωσία. Δεν μπορώ να καταλάβω το άγχος που είχε γεμίσει τους παίκτες του Μπαρτζώκα. Λες και είχαν γονατίσει.
Κακή η πρώτη πεντάδα, αμυντικογενής, σε ένα δεκάλεπτο που οι παίκτες του Μπαρτζώκα το έκλεισαν με 7 λάθη! Τι παραπάνω να περιμένεις με αυτήν την εικόνα.
Ο Ρενέσες είχε δουλέψει καλά την άμυνά του στο ζωγραφιστό, όσο τα γκαρντ ήταν ακίνδυνα, δεν είχε να φοβηθεί κάτι.
Το ότι έκλεισε το ματς στο ημίχρονο με 24-35 ήταν τιμητικό για αυτό τον κάκιστο Ολυμπιακό.
Έχοντας εγκλωβίσει σε τεράστιο βαθμό την δημιουργία των Ερυθρόλευκων, η Άλμπα δεν πίστευε ότι είναι μπροστά με 11 πόντους στο ημίχρονο. Ο Ολυμπιακός ΚΑΙ στην δεύτερη περίοδο έκανε κατάχρηση ντρίπλας. Στο άδειο Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας έβλεπα (και άκουγα) την μπάλα να… μπιστάει ασταμάτητα. Στατικοί παίκτες, κίνηση μόνο με την μπάλα και ελάχιστα χωρίς αυτή.
Ο Ολυμπιακός όταν περνούσε στο… ζωγραφιστό κέρδιζε πόντους, ήταν κάκιστος όμως όταν έπρεπε να τρέξει γρήγορα τις επιθέσεις του. Τα χεντζ άουτ του Ρενέσες δυσκόλεψαν τη ζωή του Σλούκα και του Σπανούλη.
Ταυτόχρονα οι Πειραιώτες ήταν εκνευριστικά άστοχοι, έψαχναν διαρκώς το τρίποντο και πήγαν στα αποδυτήρια με το τραγικό 2/11 από τα 6,75μ.
Ας τα διαγράψουμε όλα αυτά. Να πάμε στο… προκείμενο.
Ο Λιβιό Ζαν Σαρλ ήταν ο παίκτης αποκάλυψη. Ο Γάλλος φόργουορντ, αυτός ο τύπος.
Μπορεί να ήταν κακός στο πρώτο μισό, στο δεύτερο όμως ήταν απόλαυση. Ο πρώην παίκτης της Βιλερμπάν με τα μακριά του χέρια, τον Βεζένκοφ σε υποστηρικτικό ρόλο στη ρακέτα και τον… πυραυλοκίνητο ΜακΚίσικ ήταν τα κρυφά χαρτιά του Γιώργου Μπαρτζώκα στην επιστροφή της ομάδας του στο παιχνίδι.
Ο Ζαν Σαρλ μέχρι στιγμής και όσο έχει καταφέρει να αγωνιστεί με την κόκκινη φανέλα, δείχνει τον απαραίτητο συνδετικό κρίκο ανάμεσα στα… τεσσάρια του Ολυμπιακού και τους σέντερ. Πότε στο τέσσερα και πότε στο πέντε, καλύπτει τις αδυναμίες των Μάρτιν και Έλις και δικαιολογεί την επιλογή του Μπαρτζώκα να τον φέρει στον Πειραιά.
Από την πρώτη στιγμή, το ρεπορτάζ έλεγε ότι ήταν ο κορυφαίος από τους ξένους στην προετοιμασία. Και δεν λάθεψε το ρεπορτάζ σε κανένα σημείο.
Στο δεύτερο ημίχρονο έμοιαζε λες και τον… ξέχασε ο Μπαρτζώκας στο ματς. Αναγκάστηκε να τον αποσύρει όταν υπέπεσε στο πέμπτο ατομικό του φάουλ και μοιραία επέστρεψε στον πάγκο.
Ο Γάλλος βοήθησε με τα γρήγορά του πόδια, το κοφτερό μυαλό του και τα μακριά άκρα του (επιστρέφω αυτό που έλεγα ότι ο Ολυμπιακός έχει ανάγκη από έναν παίκτη… φόβητρο ψηλά), δυσκολεύοντας κάθε προσπάθεια των Γερμανών περιφερειακών.
Τέλος και αξίζει να σημειωθεί, το αμυντικό πλάνο του Ολυμπιακού ήταν εξαιρετικό. Οι Ερυθρόλευκοι… έσβησαν το βαρύ χαρτί του Ρενέσες, τον Μάρκους Έρικσεν, σταμάτησαν τον Γκρέιντζερ και ένιωσαν απειλή μονάχα από τον Γκίφεϊ. Οι Πειραιώτες παίρνουν άριστα στο σκάουτινγκ τους.
Τι ΠΡΕΠΕΙ να φτιάξουν ΑΜΕΣΩΣ; Το πρώτο τους δεκάλεπτο. Καταστροφική η εκκίνηση και σε αυτό το ματς. Δεν το πλήρωσε γιατί ήταν η Άλμπα. Θα το πλήρωνε και πάλι με μία ομάδα που έχει στόχους και βλέψεις.
ΥΓ1 Εξαιρετικός για ένα ακόμα ματς ο Βεζένκοφ. Αν δεν είχε κάνει αυτήν την εμφανισάρα ο Ζαν Σαρλ, όλα τα φώτα θα είχαν πέσει επάνω του. Ο Βούλγαρος φόργουορντ έχει βελτιώσει την άμυνά του, δεν τον περνάει ο γκαρντ εύκολα στα πόδια, βάζει ακόμα καλύτερα τα χέρια του επάνω στην μπάλα. Μοιραία αναγκάζει τον Πρίντεζη ως δεύτερη λύση στο «4».
ΥΓ2 Για το μεγαλείο του Σπανούλη δεν υπάρχουν άλλα λόγια παιδιά. Πέρασε στο παρκέ, ηρέμησε τους συμπαίκτες του που έπιναν… θάλασσα, έβαλε και δύο τρίποντα… μαχαιριές για την Άλμπα. Οσο για τις ασίστ του; Άλλη μία μέρα στη δουλειά…
ΥΓ3 Ο Σλούκας της τέταρτης περιόδου, με τους υπόλοιπους τέσσερις μη στατικούς και σε… εγρήγορση, είναι εκ των κορυφαίων γκαρντ στην Ευρώπη. Σε στατική πεντάδα, περιμένοντας από αυτόν τα πάντα, δεν μπορεί να λειτουργήσει. Και πιστεύω πως ελάχιστοι είχαν ή έχουν την ικανότητα να κάνουν το αντίθετο.